onsdag 12 december 2012

Intervju med Elsa Billgren

Elsa Billgren, tidigare programledare och nu känd bloggare är en färgglad profil. Hon älskar second hand och i denna intervju berättar hon om några av hennes favoritgömmor i Stockholm.

Bilden är från Flickr

Vilken är din favoritsstadsdel?
   - Jag älskar Södermalm! Här tillbringar jag både dagarna och nätterna! Det finns så mycket härliga butiker och restauranger att gå till!

Vilken är din favoritrestaurang i Stockholm?
   - Jag älskar Tranan för det är så tryggt. Masten är alltid densamma och känslan är alltid sommarkväll.

Vad gör du helst när du har en ledig dag i Stockholm?
   - Jag promenerar runt Årstaviken, med en isglass och stora solglasögon och tittar på människor i smyg.

Vad ska man inte missa om man kommer till Stockholm?
   - Beyond Retro, bättre second handaffärer finns inte!

Vilken butik tycker du är bäst?
  - Förutom van nämnda älskar jag Old touche, där är allt supergammalt och billigt!

Vilket är ditt favoritmuseum i Stockholm?
   - Jag tycker väldigt mycket om Fotografiska, där händer det saker även utanför utställningarna.

Vilket är ditt guldkorn?
   - Urban delis brunch på Nytorget. Här kan man äta ostron och dricka champagne för en 50-lapp!

Vad är det bästa med Stockholm?
   - Allt! Det är fullt av vatten, kreativa människor och vackra hus.

Har du något annat du vill säga om Stockholm?
   - Strunta i tunnelbanan, hyr en cykel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar